Har fler än jag laddat hem den senaste versionen och sedan upptäckt att ex.flaggorna buggat ut helt?
Mvh Palle (ny spelare)
Mvh Palle (ny spelare)
Om du läser HoI3 forumet så verkar det vara korrekt, titta in i Tech problems i det forumet så finns nog hjälp där.
När du fixat problemet, kan du berätta om 1.3 hjälpt tillräckligt för att göra HoI3 spelbart så man ska våga sig på att köpa det?![]()
Har löst problemet,men jag är väldigt besviken på spelet.Jag körde länge Ho1 men detta tar priset.
Jag menar som så att vi användare ska väl för tusan inte hålla på med att mixtra med filer,ta bort,ersätta ja vad ni vill.Vi ska kunna uppdatera det som med alla andra spel utan problem vare sig vi kör 3.1 -->w7.
Så det blir tummen ner,tyvärr.
Har löst problemet,men jag är väldigt besviken på spelet.Jag körde länge Ho1 men detta tar priset.
Jag menar som så att vi användare ska väl för tusan inte hålla på med att mixtra med filer,ta bort,ersätta ja vad ni vill.Vi ska kunna uppdatera det som med alla andra spel utan problem vare sig vi kör 3.1 -->w7.
Så det blir tummen ner,tyvärr.
För mig funkar spelet mer eller mindre utmärkt efter 1.3 patchen. Men klart finns ju en del buggar, men spelet flyter i alla fall på som HOI2 nu och de är skönt och gör spelet väldigt spelbart!![]()
Diplomatin fortfarande upprunkad?
Finns det några events än, samt Skandinavien? Diplomatin fortfarande upprunkad?
På vilket sätt är diplomatin uppskakad?