• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Om du läser HoI3 forumet så verkar det vara korrekt, titta in i Tech problems i det forumet så finns nog hjälp där.

När du fixat problemet, kan du berätta om 1.3 hjälpt tillräckligt för att göra HoI3 spelbart så man ska våga sig på att köpa det? :)

Välkommen till forumet! :)

Om du läser HoI3 forumet så verkar det vara korrekt, titta in i Tech problems i det forumet så finns nog hjälp där.

När du fixat problemet, kan du berätta om 1.3 hjälpt tillräckligt för att göra HoI3 spelbart så man ska våga sig på att köpa det? :)

Har löst problemet,men jag är väldigt besviken på spelet.Jag körde länge Ho1 men detta tar priset:(.

Jag menar som så att vi användare ska väl för tusan inte hålla på med att mixtra med filer,ta bort,ersätta ja vad ni vill.Vi ska kunna uppdatera det som med alla andra spel utan problem vare sig vi kör 3.1 -->w7.

Så det blir tummen ner,tyvärr.

Har löst problemet,men jag är väldigt besviken på spelet.Jag körde länge Ho1 men detta tar priset:(.

Jag menar som så att vi användare ska väl för tusan inte hålla på med att mixtra med filer,ta bort,ersätta ja vad ni vill.Vi ska kunna uppdatera det som med alla andra spel utan problem vare sig vi kör 3.1 -->w7.

Spelet kommer snart vara polerat och bra, tålamod Pdox spel brukar vara ostabila för att sedan bli väldigt bra! :), personligen har jag inte köpt det då jag aldrig varit ett fan till serien, gillar tanken på att bygga upp ekonomi bättre en krig.

Det här verkar på något sätt vara kopplat till operativsystem eller dylikt.
De flesta har inte några bekymmer alls med flaggorna.

För mig funkar spelet mer eller mindre utmärkt efter 1.3 patchen. Men klart finns ju en del buggar, men spelet flyter i alla fall på som HOI2 nu och de är skönt och gör spelet väldigt spelbart! :)

För mig funkar spelet mer eller mindre utmärkt efter 1.3 patchen. Men klart finns ju en del buggar, men spelet flyter i alla fall på som HOI2 nu och de är skönt och gör spelet väldigt spelbart! :)

Finns det några events än, samt Skandinavien? Diplomatin fortfarande upprunkad?

Jag vill ha HOI2 i HOI3 kostym... Bara så ni vet... :rolleyes: