• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Showing developer posts only. Show all posts in this thread.
Köpte EU3-complete häromdan (kunde inte hålla mig när det låg på 100 spänn). Skulle gärna spela, även fast jag aldrig kört EU3:IN och aldrig heller ursprungliga EU3 i multiplayer. Har kört massor av EU2 i MP dock.

Nån gång på söndagar skulle funka.

Land? Moskva/Ryssland kanske. Brandenburg är lite långsökt som nybörjare.

Edit: Kan jag ha kartmodden aktiverad Terra Orbis (eller vad den heter), samtidigt som jag spelar med er? Tål inte att kolla på den fula vanilla-kartan som ser sämre ut än EU2.

Last edited:
Kan förresten säga att beroende på lite när kampanjen startar riskerar jag att missa en eller två sessions. Flyger till annan del av Sverige kommande söndag, där jag hoppas kunna låna min brors dator att spela på. :| Nästa söndag efter det flyger jag tillbaks hit och är därmed inte i min lägenhet förrens 18-19 på kvällen (kan garanterat spela direkt från att jag kommer innanför dörren dock).

Startar vi imorrn? Tror jag kan fixa spelbar dator tills dess, har tagit med mitt gamla GF6800 eller var det 7600-kort (får se hur det funkar med EU3), och ska installera i mina föräldrars moderna stationära med quad-core etc. men ej grafikkort. :p

Jag anser 18.00 är en bra tid.

Last edited:
Hmm tekniskt sett kan jag spela ikväll, men EU3 laggar apa på detta grafikkort. Därmed föredrar jag att vänta tills nästa vecka när jag har ordentligt grafikkort igen... :eek:o