• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Status
Not open for further replies.

unmerged(81385)

Corporal
Jul 31, 2007
30
0
Jo jag har precis köpt Europa Universalis 3 Heir to the Throne och installerade det så går det inte att starta spelet något fel på eu3.exe hur ska man lösa det?

Måste man köpa spelet en gång till om man installerar om eu3?

Last edited:
Nej, du ska absolut inte behöva köpa det en gång till... du har laddat ner från GG antar jag, du ska bara behöva avinstallera och ladda ner på nytt, GG sparar ju dina uppgifter.

ok. har försökt att installera om spelet flera gånger nu och jag får inte igång spelet. eu3.exegame e det något fel med uppdatera jag bara till Heir to the throne så kommer man in så spelet laddar men när den ska vidare till menyerna så kommer den rutan fram. Uppdaterar jag till patch 4,1 så kan jag inte äns komma in i spelet utan den rutan kommer upp på en gång.

Kanske ska tillägga att alla spelen e köpta.

Inga problem att spela in eu3 complete.

Någon som vet vad det kan vara för fel?

Last edited:
Jag har ingen aning, jag har själv bara EU3 complete....

Skandinaviska forumet verkar lite dött för närvarande om jag ska vara ärlig, jag tror du tjänar på att öppna en tråd i EU3 forumet och fråga (eller göra en Bugreport i tråden med samma namn). Om du gör det så skulle jag också föreslå att du präntar ner vad du har för operativsystem och vad exakt du får för felmedelande.

Status
Not open for further replies.