Hi, we need a gamer for our July EU 2 session, but its in norway so im gonna continue in norwegian 
Spiller trengs til EU 2 session. Skal ha en runde i midten av Juli og vi er nå 7 stk og trenger en til.
Session varer fra fredag til søndag tenker jeg, nærmere detaljer kan diskuteres.
Stedet er Elverum, som ligger i Hedmark.
Et par detaljer.
Vi har en aldersgrense på 20 år for denne moroa, så du må nok være over dette, og ellers håper jeg at du har erfaring til og spille i en relativt hard liga.
Landene som spilles er i hovedsak
England, Frankrike, Spania, Ottoman, Østerriket, Portugal, Polen-Litauen, og mulig Sverige eller Danmark, litt fritt valg på siste.
Hovedsak bør alle de 5 store være besatt.
Kontakt meg på
Janster01@hotmail.com
Hilsen
Jan
Spiller trengs til EU 2 session. Skal ha en runde i midten av Juli og vi er nå 7 stk og trenger en til.
Session varer fra fredag til søndag tenker jeg, nærmere detaljer kan diskuteres.
Stedet er Elverum, som ligger i Hedmark.
Et par detaljer.
Vi har en aldersgrense på 20 år for denne moroa, så du må nok være over dette, og ellers håper jeg at du har erfaring til og spille i en relativt hard liga.
Landene som spilles er i hovedsak
England, Frankrike, Spania, Ottoman, Østerriket, Portugal, Polen-Litauen, og mulig Sverige eller Danmark, litt fritt valg på siste.
Hovedsak bør alle de 5 store være besatt.
Kontakt meg på
Janster01@hotmail.com
Hilsen
Jan