• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

Sleepyhead

Der Schöpfer - ï
26 Badges
Dec 17, 2003
4.444
8.054
  • Europa Universalis IV: El Dorado
  • Europa Universalis 4: Emperor
  • Crusader Kings III
  • Stellaris: Synthetic Dawn
  • Europa Universalis IV: Third Rome
  • Europa Universalis IV: Mandate of Heaven
  • Stellaris - Path to Destruction bundle
  • Europa Universalis IV: Rights of Man
  • Stellaris: Galaxy Edition
  • Stellaris: Galaxy Edition
  • Stellaris
  • Europa Universalis IV: Cossacks
  • Europa Universalis IV: Common Sense
  • Crusader Kings II
  • Europa Universalis III: Collection
  • 500k Club
  • Victoria 2: Heart of Darkness
  • Victoria 2: A House Divided
  • Victoria 2
  • Europa Universalis IV: Res Publica
  • Europa Universalis IV: Call to arms event
  • Europa Universalis IV: Wealth of Nations
  • Europa Universalis IV: Conquest of Paradise
  • Europa Universalis IV: Art of War
  • Europa Universalis IV
  • Europa Universalis III
Tjena!

Jag har bestämt mig för att pröva att inhandla Vickan nummer II via GamersGate och Internet men blir inte det minsta klok på betalningen. Jag har ingen lust att använda något av mina kreditkort och när jag väljer "Nordea solo" så får jag upp något Moneybookersskit i stället som jag inte vill använda, när jag går vidare. Jag skulle gärna betala spelet i kronor via mitt svenska Nordeakonto, men det går inte eller?

Priset är i sig i euro och jag har ett Nordeakonto i den valutan men jag verkar inte kunna betala från det heller?

Skulle någon kunna hjälpa mig här? Det skulle vara skönt att ha spelet färdigladdat och så innan jag reser bort nästa vecka.

Känner igen mig där, posta om du hittar en bra lösning :p

Tjena!

Jag har bestämt mig för att pröva att inhandla Vickan nummer II via GamersGate och Internet men blir inte det minsta klok på betalningen. Jag har ingen lust att använda något av mina kreditkort och när jag väljer "Nordea solo" så får jag upp något Moneybookersskit i stället som jag inte vill använda, när jag går vidare. Jag skulle gärna betala spelet i kronor via mitt svenska Nordeakonto, men det går inte eller?

Priset är i sig i euro och jag har ett Nordeakonto i den valutan men jag verkar inte kunna betala från det heller?

Skulle någon kunna hjälpa mig här? Det skulle vara skönt att ha spelet färdigladdat och så innan jag reser bort nästa vecka.
Köp spelet från webshopen istället... Det borde väl vara lättare? Annars kan du kanske använda paypal?

Be mamma! :D