Hej Allesammen.
Jeg prøver mig med en AAR igen. Første gang jeg lavede en AAR var også på Dansk, men den gik i sig selv. Denne gang vil jeg prøve igen. Jeg har lært lidt om at skrive AAR ved at spille som Danmark i HOI4.
Denne gang vil jeg spille Stellaris med Commonwealth of Man. Det er min yndlingsnation at spille som, på grund af de er mennesker og har en interessant historie.
Jeg vil spille spillet med disse indstillinger
Derudover har jeg modificeret spillet en smule, så befolkningsvæksten ikke bliver langsommere i takt med at jeg får en større og større befolkning.
Disse dele af defienes.txt er blevet ændret I dette spil
Jeg prøver mig med en AAR igen. Første gang jeg lavede en AAR var også på Dansk, men den gik i sig selv. Denne gang vil jeg prøve igen. Jeg har lært lidt om at skrive AAR ved at spille som Danmark i HOI4.
Denne gang vil jeg spille Stellaris med Commonwealth of Man. Det er min yndlingsnation at spille som, på grund af de er mennesker og har en interessant historie.
Jeg vil spille spillet med disse indstillinger
Galakseindstililnger
Antal Stjerner = 400 (toarmmet Spiral)
Computerriger = 6-12
Advanverede computerriger = 3-6
Faldne imperier = 1-2
Marauders = 0-1
Pris for teknologi = x1
Beboelige planeter = 1.25x
Primitive civilisationer = 2x
Galaktisk krise = fra
Sværhedsgrad = ensign (normal)
Skalerende sværhedsgrad = fra
Computeraggrasivitet = normal
Hyperlane tæthed = x1
xeno-kombatibitet = fra
Antal Stjerner = 400 (toarmmet Spiral)
Computerriger = 6-12
Advanverede computerriger = 3-6
Faldne imperier = 1-2
Marauders = 0-1
Pris for teknologi = x1
Beboelige planeter = 1.25x
Primitive civilisationer = 2x
Galaktisk krise = fra
Sværhedsgrad = ensign (normal)
Skalerende sværhedsgrad = fra
Computeraggrasivitet = normal
Hyperlane tæthed = x1
xeno-kombatibitet = fra
Derudover har jeg modificeret spillet en smule, så befolkningsvæksten ikke bliver langsommere i takt med at jeg får en større og større befolkning.
Disse dele af defienes.txt er blevet ændret I dette spil
Code:
BASE_POP_GROWTH = 3 # Base growth rate of pops
LOGISTIC_POP_GROWTH_R = 0.125 # Logistic Pop Growth Constant r
LOGISTIC_POP_GROWTH_FLOOR = 0.01 # ÆNDRET Logistic Pop Growth won't lower growth to less than this percent.
LOGISTIC_POP_GROWTH_CEILING = 1.10 # Logistic Pop Growth won't raise growth beyond this percent.
LOGISTIC_POP_GROWTH_MIN_POPS = 5 # Treat small colonies as having this many pops to avoid the very bottom of the curve
LOGISTIC_POP_GROWTH_LOWER_THRESHOLD = 0.5 # Ignore penalties to Pop Growth if the current number of pops are below this percent of the carrying capacity
MAX_CARRYING_CAPACITY = 500 # Logistic Carrying Capacity Cap (so modders have access to this value in case they make a planet with infinite districts or something like that)
MAX_NEW_COLONIES_SCALE = 2 # At this ratio of new to old colonies, no further scaling of migration
REQUIRED_POP_GROWTH = 100 # Required growth to make a new pop
REQUIRED_POP_GROWTH_SCALE = 0.0 # ÆNDRET Required pop growth increased by this much for every pop in the empire
BASE_POP_ASSEMBLY = 0 # Base assembly rate of pops
REQUIRED_POP_ASSEMBLY = 100 # Required assembly to add a pop
REQUIRED_POP_ASSEMBLY_SCALE = 0.0 # ÆNDRET Required pop assembly increased by this much for every pop in the empire