• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

unmerged(1641)

unregistered by request
Mar 8, 2001
224
0
Visit site
Paradox : Is a Swedish part on this Forum 'on It's way' ?

The reason why I ask is that many 'technical thing's' are pretty hard to discuss in English (for me at least,hehe). I'm doing a lot of testing with the AI and game engine and I'm very impressed who it can handle some very different setting's, but when I try to explain it in English it look's like a 12 year's kid have wrote it, d..mn frustrating.
----------------------------
To the Swed's (in Swedish offcourse, sorry) :
Jag har ägnat rätt mycket tid åt att testa olika saker, för att på ett så enkelt sätt som möjligt se hur AI'n och 'spelmotorn' kan hantera olika d:eek: samt se hur de fungerar.
Målet är att få AI'n att 'spela' på bästa möjliga sätt inom dom ramar som gives av spelmotorn's samt AIn's begränsningar (betydligt mindre än vad jag antog när jag började testa, en av dom bästa jag träffat på).
Det jag undrar över är om fler än jag ägnar sig åt liknade tester, samt i så fall är intresserade att dela med sig av kunskaperna och sammarbeta istället för att vi kör våra 'race' parallellt med samma 'misstag'.