• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

Eärendil

Dalai Lama
36 Badges
Jul 18, 2006
1.387
2
  • Cities: Skylines - Parklife
  • Europa Universalis IV: Rights of Man
  • Stellaris: Digital Anniversary Edition
  • Stellaris: Leviathans Story Pack
  • Stellaris - Path to Destruction bundle
  • Europa Universalis IV: Mandate of Heaven
  • Stellaris: Synthetic Dawn
  • Stellaris: Humanoids Species Pack
  • Stellaris: Apocalypse
  • Stellaris
  • Stellaris: Distant Stars
  • Stellaris: Megacorp
  • Stellaris: Ancient Relics
  • Stellaris: Lithoids
  • Stellaris: Federations
  • Crusader Kings III
  • Stellaris: Necroids
  • Stellaris: Nemesis
  • Europa Universalis IV: Res Publica
  • Europa Universalis III
  • Europa Universalis IV
  • Europa Universalis IV: Art of War
  • Europa Universalis IV: Conquest of Paradise
  • Europa Universalis IV: Wealth of Nations
  • Heir to the Throne
  • Europa Universalis III Complete
  • Europa Universalis III Complete
  • Deus Vult
  • Europa Universalis: Rome
  • 200k Club
  • 500k Club
  • Cities: Skylines
  • Europa Universalis IV: El Dorado
  • Europa Universalis IV: Common Sense
  • Europa Universalis IV: Cossacks
  • Europa Universalis IV: Mare Nostrum
Någon som vet hur Paradox Connect funkar? Måste man ha ett facebook-konto anslutet till det?

(Jag vill inte att någon av mina kompisar ska få reda på att jag spelar Paradox-spel :p)

Hoppas verkligen man inte behöver ha FB konto :eek:

Någon som vet hur Paradox Connect funkar? Måste man ha ett facebook-konto anslutet till det?

(Jag vill inte att någon av mina kompisar ska få reda på att jag spelar Paradox-spel :p)

Wtf?

Vad då? :p Jag är bara en nörd i smyg. Om dagarna är jag som vilken vanlig person som helst. Tänk typ Superman/Clark Kent eller något.

Vad då? :p Jag är bara en nörd i smyg. Om dagarna är jag som vilken vanlig person som helst. Tänk typ Superman/Clark Kent eller något.

Men vadå, exakt vad skulle dina kamrater säga? x)

Personligen så händer det att Jag spelar HoI3 som omväxling på LAN medans mina kompisar kör cs hela natten :p

Nej man behöver inget FB-konto

Men når vi er inne på temaet Facebook, noen ide om når Facebook-integrasjonen til forumet kommer til å virke?:) For øyeblikket får jeg bare en feilmelding om at jeg må fylle ut et felt som ikke eksisterer noe sted på siden...

:rofl:

Jag med... Tyvärr har min nördhet börjat komma fram (bland folk utanför de närmast sörjande då alltså ;))