• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Hallå där!
Vet inte om ni mins mig men jag är gärna med igen.
Spelade Portugal senast några av er körde mp.

Land kan ni välja om ni så önskar, har inte några speciella önskemål.

Mvh Apan (martin)

Portugal är ledigt denna gången med ;) Men annars vore Burgund eller Brandenburg bra nationer. Timuriderna kan också skapa en bra balans gentemot Osmanska Riket.

Jag kan väldigt lite om datorer, men jag gissar att RAM-minnet är lite väl litet. 1GB går väl direkt till att köra Vista, eller? Men den borde inte vara speciellt seg ändå, speciellt inte då du inte behöver dra det tunga lasset (Wonkeys dator gör väl det?)

Ultimate tar en gig, vista HomeP tar ungefär 500 mb ram(+/- 200 mb).

Och f.ö är Eärendil's dator faktiskt ganska bra för att vara laptop :D

Portugal skulle funka även de andra du föreslog.

Har ni börjat spela och i så fall skulle jag kunna få tillgång till saven. Så skulle jag se hur det har arta sig.

Vi körde bara ett par år, så vi kommer börja om från 1399 (eftersom Flooper missade första sessionen). Så du ska inte behöva någon savefil, såvida inte någon annan spelare kräver att vi ska fortsätta där vi slutade (vilket borde vara jag eftersom jag klarade av fem uppdrag på två år :D)

18.00 imorgon tror jag.

Fan altså, nu har jag gjort fler reinstalls än jag orkar räkna, checksum blir alltid olika, men också allid fel :mad:

jag börjar nästan frukta att ni får klara er utan mig :(

Fan altså, nu har jag gjort fler reinstalls än jag orkar räkna, checksum blir alltid olika, men också allid fel :mad:

jag börjar nästan frukta att ni får klara er utan mig :(

Men testa att installera spelet in någon helt annan mapp, vem vet, det kanske ligger kvar några filer... :p

Men testa att installera spelet in någon helt annan mapp, vem vet, det kanske ligger kvar några filer... :p

Det var det jag gjorde idag.

Det kan vara så att det kommer dyka upp förhinder för mig idag. Ska försöka komma i alla fall, men om jag inte är online vid starttiden så kör utan mig.

Tyvärr kan jag inte ikväll.

40 minuter innan start, och min checksum är helt uppåt väggarna :mad: