• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Jag måste också lämna återbud...

Hur väl sköter AIn ens land i MP?
Inte alls... Eller tja, den är inte hundraprocentig. Speciellt inte när man kör ett litet land som ligger bredvid ett stort.
Tyvärr kan jag inte ikväll.
Tråkigt...
Antar att vi ses vid ca 17,45.

mirc? eller något annat ?

Beta servern ?
Det finns nån länk till nån sida längre bak i tråden.
40 minuter innan start, och min checksum är helt uppåt väggarna :mad:
Konstigt :p

Ska vi avvakta ytterligare en vecka eller? Kastilien, Moskoviet och Osmanska Riket saknas. Och de är ändå rätt viktiga nationer.

Ska vi avvakta ytterligare en vecka eller? Kastilien, Moskoviet och Osmanska Riket saknas. Och de är ändå rätt viktiga nationer.

tja... jag skulle inte ha något emot att spela men.... du har ju rätt i att det är rätt viktiga nationer....

tja... jag skulle inte ha något emot att spela men.... du har ju rätt i att det är rätt viktiga nationer....

Mm... Utan Kastilien så kommer Frankrike kunna expandera utan att känna sig det minsta hotade.

Stor progress: jag har lyckats installera EU3 3.0 med helt korrekt checksum! (första gången det lyckas)

Nu är jag bara rädd för att förstöra något, så för säkerhets skull frågar jag rakt ut här: Hur ska jag göra med patcharna? Behöver jag installera 3.1?

Stor progress: jag har lyckats installera EU3 3.0 med helt korrekt checksum! (första gången det lyckas)

Nu är jag bara rädd för att förstöra något, så för säkerhets skull frågar jag rakt ut här: Hur ska jag göra med patcharna? Behöver jag installera 3.1?

Ja

Jag drar mig ur permanent. :(
Har provat allt.
Stängt av brandväggar, dammsugit datorn, allt.....

Last edited:
Jag drar mig ur permanent. :(
Har provat allt.
Stängt av brandväggar, dammsugit datorn, allt.....

Har du inte någon aning var problemet kan ligga, verkar ju som om det är något med brandvägg /rauter inställningar då du inte hittar hosten.

Får Jag vara med?
Wetew! Jag ska SteamRolla dig!

Wetew! Jag ska SteamRolla dig!

Haha... Det får du allt ta med Freeman isåfall. Ang. om vi ska fortsätta så är jag själv rätt less på alla OOS vi får. Ifall man inte kan spela mer än en vecka på lägsta hastigheten så känns det rätt meningslöst.

ja visst är det....

jag har lekt lite med min router och tror att jag skulle kunna vara host för ett spel, har dock inte kunnat testa ännu....

men även om det skulle gå så blir det väll oos i vilket fall..:(