Betyder det att min läs- och skrivkunnighet sjunker just nu?
Man måste aktivera kompassnålen, sen beger man sig i den riktning som den pekar.
Betyder det att min läs- och skrivkunnighet sjunker just nu?
Två enkla frågor som kan passa här:
Hur och vad påverkar egentligen läskunnigheten?
Vad är war euxhation (orkar inte kolla upp stavningeno ) och hur funkar det?
Aah okej, jag förstår, tack så mycket.Du skall inte bry dig om vart pilen pekar, ty den har konstant fel.
Tro mig, det gör den inte alltidVar man skall följa sin sin penis, ty den pekar alltid åt rätt håll!
![]()
Okej, året är typ 1893 eller nått sånt i alla fall.Väntar. Vissa teknologier kan inte utforskas förrän efter ett tag.
Okej, året är typ 1893 eller nått sånt i alla fall.
En gång när jag spelade som Frankrike fick jag vänta väldigt många år innan jag fick påbörja ny forskning.![]()
Hallå där! Mycket bra skriver Flooper, jag tror flertalet spelare hade kunnat ge sin högra arm för denna info när spelet precis kommit ut. Jag ser endast ett fåtal faktafel som jag kan peka ut om så behövs.
Dysken är tillbaka![]()
Hallå där! Mycket bra skrivet Flooper, jag tror flertalet spelare hade kunnat ge sin högra arm för denna info när spelet precis kommit ut. Jag ser endast ett fåtal faktafel som jag kan peka ut om så behövs.
Eventuella fel Flooper gjort kan ju inte vara värre än den där "instruktionsvideon" för Crusader Kings som påstod att protestantism var en av spelets religioner, samt att grön färg i diplomatskärmen innebar att man hade bra relationer med det landet.
Eventuella fel Flooper gjort kan ju inte vara värre än den där "instruktionsvideon" för Crusader Kings som påstod att protestantism var en av spelets religioner, samt att grön färg i diplomatskärmen innebar att man hade bra relationer med det landet.