Kriga inte då, så kanske du slipper bli överkörd av ryssarna.![]()
Men jag krigar ju inte ens med ryssarna! Jag krigar mot någon annan, det går som bäst sådär, sedan attackerar Ryssland mig och tar halva landet.
Kriga inte då, så kanske du slipper bli överkörd av ryssarna.![]()
Men jag krigar ju inte ens med ryssarna! Jag krigar mot någon annan, det går som bäst sådär, sedan attackerar Ryssland mig och tar halva landet.Nej, tacka vet jag något så idiotsäkert som Crusader Kings, där behövs minsann varken skicklighet eller tankekraft.
Detta håller jag, trots mina krigiska tendenser i mina Bollnäsor, med om. Bland de roligaste omgångarna man kan spela är när man är Preussen och bara krigar genom events. Det är lättsamt, roligt och historiskt intressantMen kriga inte då, man behöver inte kriga i Victoria för att ha kul.
Jag krigar inte om det inte är nödvändigt och jag har chans att vinna, ett utdraget krig med stora förluster är inte skoj.
EDIT: Om nu någon annan också skulle vilja spela som Bollnäs i victoria kan ni få modden här: http://www.box.net/shared/dvkd1t17os
Det borde inte förändra något, men för säkerhets skull kan ni ju alltid göra en backup av de berörda filerna innan ni lägger in detta. ANnars är det bara att extrahera raren i victoria-mappen och spela
minimera spelet och kolla om du fått ett felmeddelande.
Kan hända att jag glömt en fil
:rofl:Soos, du har aldrig tänkt på att det kanske beror på att du saknar rev.?
Soos, du har aldrig tänkt på att det kanske beror på att du saknar rev.?
Borde gå ändå visserligen, det är nog bara partifilen som är annorlunda
Låt inte denna Bollnäs sluta som alla andra, i glömska!
Borde gå ändå visserligen, det är nog bara partifilen som är annorlunda
Låt inte denna Bollnäs sluta som alla andra, i glömska!
Till nästa gång, ta hand om er, och lär av Lübeck: bara för att ni konverterar hela er befolkning till Soldater betyder inte det att ni blir en stark militärmakt!