• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Fan, dök upp en massa skit som måste fixas (läckage i lägenheten :( )

Om det går att fixa sub så vore det bra, annars är det bara att sätta BRB som AI och iom att kriget har gått rätt kasst ;) så kan jag inte begära att jag skulle vara fredad.

Ha't gött

Verkar vara fel på metaservern, även om den hade fungerat så ställer jag mig tveksam till att fortsätta när fyra spelare kommer att vara frånvarande, fyra som är i krig med Polen/OE.

Spelet är uppskjutet, nästa omgång blir nästa söndag - då hoppas jag att alla är där. Om ni inte kan vara med, meddela då I GOD TID.

Jag kan ta över England om ni vill, men annars brukar jag föredra lite halvtaskiga nationer. Sedan är jag inte ständigt tillgänglig heller.

The Wookiee said:
Verkar vara fel på metaservern, även om den hade fungerat så ställer jag mig tveksam till att fortsätta när fyra spelare kommer att vara frånvarande, fyra som är i krig med Polen/OE.

Spelet är uppskjutet, nästa omgång blir nästa söndag - då hoppas jag att alla är där. Om ni inte kan vara med, meddela då I GOD TID.

Sorry för mitt sena återbud. Kom hem idag och min käre lägenhetskamrat hade lyckats paja ett vattenrör på toan och inte gjort nåt åt saken....

Tråkiga nyheter, min laptop har fått spel så jag kommer troligtvis inte kunna vara med dom kommande tre veckorna.
Den här söndagen kan jag nog vara med däremot, jag kan kanske få låna min fars dator om jag ber snällt.
Men dom kommande två veckorna vet jag inte. Får testa och se hur det känns att spela på mitt mediacenter...
Lovar att medela hurvida jag kan vara med eller inte, ville bara förvarna.

Edit: Nu på söndag är jag med, dom två nästkommande är fortfarande osäkert. Måste testa och se hur det känns rent fysiskt att sitta på golvet framför tv....

Last edited:
Inte många på mircen just nu

Kom till Mircen

#Northernwar

Kommer kampanjen fortsätta eller är den över?

I min värld kommer den iaf. fortsätta, fast det ser ju onekligen mörkt ut :(

Har planerat att kanske göra annat ikväll så jag förväntar mig ett svar om det blir spel eller ej :confused:

Jag tänkte dyka upp och spela vilken natoin ni tycker behöver det mest, men jag lyckades inte komma in på metaservern. Den tyckte jag skulle använda Rome 1.0 :confused: