• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
jaja, det får bli hur det blir, Bara ni inte sitter och väntar med att starta, för detta kan ta lite tid

Skriv till mig på msn när du är klar så rehostar vi då. Är det okej?

Här har ni filen! Om alla lägger in denna så kör vi sen

Last edited:
ett intressant faktum: jag har gjort en hel reinstall, från scratch.
Min checksum är fortfarande YTRF :mad:

Den med senaste datumet antar jag, freeman kanske listar postsen omvänt, vem vet?

Nej... Ladda ner den översta först och sedan den andra... Så har jag gjort kommer jag ihåg nu... Och det verkar ha funkat

Edit: Den nedersta är mindre eftersom navaldistance inte är med:
Johan said:
please note, that its smaller than the previous due to navaldist not included.

Nej... Ladda ner den översta först och sedan den andra... Så har jag gjort kommer jag ihåg nu... Och det verkar ha funkat

Edit: Den nedersta är mindre eftersom navaldistance inte är med:

Det var precis det jag gjorde dock ;)

Det var precis det jag gjorde dock ;)

Rensade du bort all gammal skit när du avinstallerat programmet? Det blir ju alltid ett par mappar kvar.

Den översta innehåller alla andra patcher så som jag förstod det jag laddade iaf ner den och fick rätt version.

Den översta innehåller alla andra patcher så som jag förstod det jag laddade iaf ner den och fick rätt version.

Men om han laddat ner den, och sedan laddat ner den senaste så är bör det inte vara någon skillnad...

Rensade du bort all gammal skit när du avinstallerat programmet? Det blir ju alltid ett par mappar kvar.

det var det jag inte hade gjort, så jag testade igen efter att ha gjort det.
Behöver jag säga vilken checksum jag fick? :mad:

¨Rätt:D

LCHT

Tyvärr inte.

Nu har jag gjort en till reinstall. Jag har haft vissa framsteg, jag har inte samma checksum längre, nu har jag DJUL istället

EDIT: ...vilket ändå är "fel", baserat på vilken version jag installerat borde jag ha checksumen GAWO

EDIT2: Och efter att ha tagit bort Cache fick jag ännu en felaktig checksum: DVTK :confused:

Tyvärr inte.

Nu har jag gjort en till reinstall. Jag har haft vissa framsteg, jag har inte samma checksum längre, nu har jag DJUL istället

EDIT: ...vilket ändå är "fel", baserat på vilken version jag installerat borde jag ha checksumen GAWO

Du har en vecka på dig! Det var flera mysko problem så vi kör inte förrän nästa vecka igen.

Alla ser till att det har rätt checksum till nästa vecka. Alla är i tid. Alla är glada. Hmm... Det var nog det viktigaste :p

Så länge det flyter på bra nästa vecka jag kan jag tänka mig att spela från år 0 om det krävs.

Lite sjukt med med antalet mjuk/hårdvarufel folk hade. :D