När jag köra europa univarlis 1 så är det en intro på svenska och spelet är på engelska. Ska det vara så?
Som jag minns det var även spelet på svenska. Minns dock inte om det var ett val jag gjorde vid uppstart eller hur det gick till. Har du provat att fråga på EU1-forumet (om det nu är någon som hittar dit numera?)När jag köra europa univarlis 1 så är det en intro på svenska och spelet är på engelska. Ska det vara så?
När jag köra europa univarlis 1 så är det en intro på svenska och spelet är på engelska. Ska det vara så?
Mitt med!
Finns det inget sätt att "reinforca" arméer??
![]()
Nej du får rekrytera ny trupp manuellt och fylla på med.
Kör du EU1? Kör EU2 ist, eftersom det helt enkelt är en bättre version av EU1.
EU1 som mest av nostalgiskäl. EU2 har däremot existensberättigande fortfarande.
Edit: Jag kanske låter lite okänslig, men detta är min mening.![]()
Kör du EU1? Kör EU2 ist, eftersom det helt enkelt är en bättre version av EU1.
EU1 som mest av nostalgiskäl. EU2 har däremot existensberättigande fortfarande.
Edit: Jag kanske låter lite okänslig, men detta är min mening.![]()
Men isåfall är väl For the Glory ett bättre val då det i sin tur är en ytterligare finslipad version av EU2.![]()
Japp, det är det.Men isåfall är väl For the Glory ett bättre val då det i sin tur är en ytterligare finslipad version av EU2.![]()
Japp, det är det.
Sedan kan det väl bero på priset men inget av EU1, EU2 eller FtG kan väl vara särskilt dyrt numera?
Enda anledningen till att spela EU1 skulle väl vara att det fanns på svenska.
Om man aldrig spelat något EU-liknande borde man skaffa EU1 först bara för att se om det är något för en själv och blir man biten så borde 200 pix för FtG bli ganska få ören per speltimme.EU1: 10kr
EU2: 100kr
FtG: 200kr
![]()
Eu2 är fortfarande det bästa spelet enligt mig
på grund av multiplayern som är ospelbart i FTG