• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Flooper X said:
hmm, idag är det måndag ju, när ska vi spela idag?

19:00 och frammåt?

Jag har ett mindre problem med nätet idag av någon anledning (tror på grund av att lillebrorsan laddar ner skit), men ska skrika åt honom att låta mig ha hela nätet för mig själv efter 19:00.

Skarion said:
19:00 och frammåt?

Jag har ett mindre problem med nätet idag av någon anledning (tror på grund av att lillebrorsan laddar ner skit), men ska skrika åt honom att låta mig ha hela nätet för mig själv efter 19:00.
bra, hoppas det funkar

Skarion said:
Är nu i EU2 lobbyn.

Har du hört från ZgB?
nej, tyvärr inte :(

Mr. G said:
Heja Sverige, heja Skarion! :)
:mad:
du ser kanske det fina osmanska riket längst ner i "swedish europe"? :D

Skarion said:
Och det är ju den som styr Norrland/Lund som enbart räknas. :D
:( du har rätt

men jag har störst flotta!

Zuckergußgebäck said:
Men jag har de vackraste gränserna. Och dessutom håller franska Nordamerika på att byggas upp igen!
hmpf, finns inga vackrare gränser än att ha södra tyskland med tre minors inuti sig och fantastiskt ojämn yttre gräns ;)

Skarion said:
Inga vackrare gränser än ett enat skandinavien. :cool:
nej, men dyvärr förstörde du dem när du annekterade alla de där länderna :(

Flooper X said:
nej, men dyvärr förstörde du dem när du annekterade alla de där länderna :(

vi behövde ta kontrollen över all handel med Tyskland genom Östersjön, all handel mellan öst och genom kusten mellan England och Frankrike samtidigt som vi ville en gång för alla sparka skiten ur den förbannade ryssen.

Då ryssen en gång för alla är borta tycker jag att det är världens vackraste gränser enbart därför. :cool:

Skarion said:
vi behövde ta kontrollen över all handel med Tyskland genom Östersjön, all handel mellan öst och genom kusten mellan England och Frankrike samtidigt som vi ville en gång för alla sparka skiten ur den förbannade ryssen.

Då ryssen en gång för alla är borta tycker jag att det är världens vackraste gränser enbart därför. :cool:
nej, för ryssen tillhör sverige och inte osmanska riket :(