• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

unmerged(58575)

Nörd med social kompetens
Jul 1, 2006
915
0
Är det någon som är sugen på att ströspela lite Eu2 med mig :p kan inte lira så ofta men hade vart skoj å lira ibland...

vet att jag lira lite med flooper för längesen men det rann ut i sanden tror ja :p

Jag har inget emot att spela lite ströspel, har alltid varit en av mina passioner ;)

Inte tillgång till EU2 nu, men hör av er när ni kör här så kanske jag kan hänga på någon gång ifall jag får vara Sverige. :cool:

Jag har ett distinkt minne av vad som hände senaste gången jag spelade med dig och du var sverige *ryser*

Du kan väl vara Bayern eller nått? :p

Jag är gärna med, ska bara kolla om jag har Eu2 i hyllan.

*kollar*

Japp,det är där :)

hmm floopers MSN har jag .. efter denna veckan kommer jag att bli lite ledig så då kan ja nog lira ibland :)

krävs hamachi eller nått dock då valkyrie.net är nere

jag har så konstigt schema så då skulle ja nog missa massa gånger :p men det kan funka

ok funderar på om någon är sugen på att lira på månda runt 7 på eftermiddan/kvällen. Jag har en save från ett MP där jag spela Preussen och slogs mot Frankrike över 2 sessioner... det slutade i WP båda gångerna efter långa strider. Kan vara en bra uppvärmning om vi ska lira seriöst senare

(va typ 1 år sen jag spelade. Men takterna sitter i... löste precis Byzantium early .... eller jag klarade av att göra Ottomanerna till en 1 prov minor men...sen... blev ja MONSTER attackerad av alla mina neighbors även om jag bara hade 5 i BB :/ )

Jag försöker vara med imorrn, om jag kommer hem i tid that is från sista måndagen på sommarjobbet.

Vi kan väl göra det till en provrunda för att se om det funkar för folk. Lite tråkigt att planera ett stort spel och så har hälften tekniska problem.

som att åskan slog ner i mitt bredbandsmodem igår :(

får se om ja hinner fixa nytt....

löst nytt modem och fixat nu :D

Känner någon för att testa lite idag så säg till innan typ nio