We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
Edit: Jag kan iofs senare också men desto senare det blir desto mindre speltid... Borde väl stänga av 0.00 de flesta måndagar framöver (exklusive denna och nästa vecka).
^ Pretty much. Om en spelare äger världen beror det på att de andra varit blinda för framtidens ekonomiska stormakter (dvs. ofta de med hypertechande/fredliga spelare). I ett spel med erfarna spelare brukar ingen bli överdrivet mäktig, men det finns givetvis undantag.
Jag har varit här på måndagarna vid 19 två gånger i rad, jag börjat bli less på det. Funkar nån annan tid för folk eller ska vi ge upp det?
Min ICQ är lite halv-outdated, är inte inne där så ofta. Men jag kommer starta den på utsatt tid. (Har inte din ICQ men du har min så det borde lösa sig.)