• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Jag undrar om det går framåt med modden, med tanke på att vi inte har hört något på ett tag :) Van der gent, har du tagit hem din stationära än? :)

Hej. Ja, jag har min stationära här. Går trögt med modden eftersom jag inte satt mig in i HoI3 än eftersom mina datorer är lite för svaga så det flyter inte på så snabbt. Just nu arbetar jag på ett projekt där jag till HoI2(-serien) håller på med Sveriges ledare. Där har jag bara historiska generaler, samt några få överstar som fört brigadbefäl eftersom att en svensk brigad är lika stor som en division i HoI2. Det arbetet kan såklart enkelt föras över till HoI3. Har 150 befäl nu och då har jag fått ta bort en del av originalen eftersom att en hel del hade för låg rang för att egentligen få vara med. Sverige har så det räcker gott och väl nu med befäl, till skillnad mot vad det var tidigare. Kommer väl bli några fler tillagda som var aktiva under kalla kriget. Strävar efter realism.

Tjena :) Vi saknar lite uppdateringar på hur det gå med modden :) Jag förstår att det är tidskrävande, men det vore trevligt att få veta hur det ligger till så att säga :)

EDIT: Stavfel...

För sent att säga nu antar jag, men länken är naturligtvis nere...