Henning said:Jag kan försöka spionera på fransmännen med den begränsade franska jag har. Gör allt för att vi ska vinna såklart!
Så du känner för att vara spionageminister?
Henning said:Jag kan försöka spionera på fransmännen med den begränsade franska jag har. Gör allt för att vi ska vinna såklart!
Skarion said:1936 scenario
SOVIETUNIONENS FORSKNING
ARM med patch 1.2
Forskningsdepartementets förslag på forskning:
Nizny Tagil Factories:
Basic Machine Tools
Charkov Factory Design:
Census Tabulating Machine
Kirov Factory Design Bureau:
Mechanized Agriculture
Grabin Design Bureau:
Rear Area Vehicle Repair Shop
Boris Shaposhnikov:
Large Front Doctrine
Alla kommentarer är välkommna.
Skarion said:1936 scenario
SOVIETUNIONENS FORSKNING
ARM med patch 1.2
Forskningsdepartementets förslag på forskning:
Nizny Tagil Factories:
Basic Machine Tools
Charkov Factory Design:
Census Tabulating Machine
Kirov Factory Design Bureau:
Mechanized Agriculture
Grabin Design Bureau:
Rear Area Vehicle Repair Shop
Boris Shaposhnikov:
Large Front Doctrine
Alla kommentarer är välkommna.
Skarion said:Rapporter om relationer [Mr. G], arméen [Phadishar], flygvapnet [soos] och flottan [Mr. G] accepteras gärna för att regeringen ska kunna fatta alla beslut.
Mr. G said:Relationer finns det Brasilien (åtminstone i 1.1) som kan bli våra allierade om vi lyckas med det innan kriget. Com Kina med, men de bör vi ta senare med tanke på Japan och Kina.
Skarion said:Undrar, vad skulle du säga om ett snabbt krig mot Kina?
Om vi puppet Kina tidigt så kan vi låta dem spamma infantry åt oss?
Henning said:Jag tar hellre den om jag får, lite mer att göra.
Henning said:Nja, har spelat några korta spel men det var nog för ett par år sen. Men alltså jag har ju inte 100 % auktoritet när det gäller besluten. Postar ju mina förslag i tråden, och om det låter galet så säger ni ju till såklart.
soos said:Flygvapensministern (Alkis?????) reser sig upp och skriker:
-BYGG FLYYYYYYYYYYYG!!!!! FLYYYYYYYYYG FULA FLUGA FLYYYYYYG. OCH DEN FULA FLUGAN FLÖÖÖÖÖÖÖG!!!! För han döööög!
Skarion said:Kamrat soos, snarare är din uppgift att diskutera vilken sorts flyg som bör prioriteras, hur vi bör förhindra tyska (och allierade) flyganfall, vilken sorts flygstrategi som bör utarbetas med mera.
Kan du skriva ihop en lista över flygplanen som Soviet har 1936, i vilka provinser de är och hur du vill omorganisera dem? Också tips om du vill promote dina piloter bör postas.![]()