• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Phadishar said:
Nr 3, vinn spelet och starta ett nytt så snabbt som møjligt med bættre spelare i huvudlænderna som tyskland tex.

Førøvrigt bør ni testa Age of Conan :rolleyes:

Trevligt att du fortfarande är med oss. :)

Men jag klarar nog inte av att betala en månadsavgift för ett spel för tillfället. :p

Skarion said:
Trevligt att du fortfarande är med oss. :)

Men jag klarar nog inte av att betala en månadsavgift för ett spel för tillfället. :p

Ja jag måste ju ha något och gøra nær jag jobbar :rofl:

Vad skall vi svara på hans bud?

Mr. G said:
Vad skall vi svara på hans bud?

Det här menar du?

ok.. now URSS position is clear. I hope to speak soon with USA player to decide what to do.
If USA want 3° option too, than no problem, i will use Germany next time and another of my team will use Italy.
But please, can we put difficult normal in that case?
So maybe i can annex France and Poland before February

Skulle säga att det är okej. USA har en mänsklig spelare vilket gör att det är all right att en vän till han är Tyskland.

Sedan så är det nog bra om vi byter till normal då vi annars kommer få problem (då newbien som spela då Henning missa att dyka upp förklara krig mot någon). Så det är nog fullständigt till vår fördel. :)

Hans handelsbud.

Skarion said:
Enligt mig är det för dåligt. Ditt val.

Instämmer, ville bara höra din åsikt :)

Henning tar denna dag va?

Vem tar då denna dag? Jag tog förra, så om Skarion kan ta denna så kan jag ta nästa.

Mr. G said:
Vem tar då denna dag? Jag tog förra, så om Skarion kan ta denna så kan jag ta nästa.

imorgon menar du? Trodde vi had paus på grund av problemen med Tyskland och ska ut och festa imorgon. :eek:o

Jag borde kunna ta måndag och torsdag nästa vecka, skriver ett inlägg och frågar om vi kan hoppa över imorgon.

Skarion said:
imorgon menar du? Trodde vi had paus på grund av problemen med Tyskland och ska ut och festa imorgon. :eek:o

Jag borde kunna ta måndag och torsdag nästa vecka, skriver ett inlägg och frågar om vi kan hoppa över imorgon.

Ok, jag var bara lite förvirrad :eek:o Jag skall resa bort sen, så vi får se om jag kanske kan ta den ena av de två dagarna.

Spelade igår.

Newbies + AIn hade sabbat research något, inte fått ihop det än men hoppas jag kan på torsdag.

Problemen är att vi nu är efter i utvecklingen av doctrines, infanteri och industri till viss del. Istället är vi före i utvecklingen av atombomber och tanks (förstår inte prioriteringen).

Stödjandet av Kina funkar perfekt, var en mänsklig spelare som spela Japan och Japan har fortfarande inte tagit Kina under maj 1940.

Finlandskriget gick dåligt, tyvärr hade AIn kört för länge så jag hann aldrig ta deras sista VP point innan kriget avslutades.

Vi har ungefär 20-30 div utplacerade vid kusterna, 60-80 som står för att skydda mot en japansk invasion och runt 180 som står med fokus mellan östersjön och svarta havet. Hoppas ha ungefär 300-500 innan kriget börjar.

Jag avbröt byggandet av subs, ska jag återuppta den?

Tyskland tror jag förbereder Sealion.