Mr. G said:Synd att Flopper suger på EU 3![]()
Mr. G said:Synd att Flopper suger på EU 3![]()
Flooper X said:landet var ju fan bankrutt från början, det går ju inte att vinna då
![]()
nej, med sverige skyllr jag på tvåfrontskrig, dessutom var det rätt jämt innan jag blev pankMr. G said:Samma med Sverige?![]()
Flooper X said:nej, med sverige skyllr jag på tvåfrontskrig, dessutom var det rätt jämt innan jag blev pank
Wetew said:Idag är det en ledig dag för alla, hur skulle det vara att verkligen köra en stor omgång EU3?? Lite mer regler, lite mer organiserat och så?
Jag menar inte mångs regler men kanske nån som förhindrar att man utnyttjar AI...Mr. G said:Inga regler. Sådant är ju bara spleförstörande.
Wetew said:Jag menar inte mångs regler men kanske nån som förhindrar att man utnyttjar AI...
jaja, men är det möjligt att få ihop ett par från detta forumet att köra EU3 idag då? Gärna så att vi börjar på dagen och inte sent ikvällMr. G said:Också tråkigt. Blir bara en massa klagande.
Wetew said:jaja, men är det möjligt att få ihop ett par från detta forumet att köra EU3 idag då? Gärna så att vi börjar på dagen och inte sent ikväll![]()
Vi körde igår på dagen och det var inga problem allsDysken said:Jag har hört att det har kommit en ny patch, om stabilitetsproblemet är atgardat deltar jag gärna. Märk väl att det kommer krävas en hel del planering.
Wetew said:Det kommer iallafall behövas ett par till
Fast jag har inget emot att fortsätta med Tyska Ordern
Gå in på metaservern så ser vi ifall nån är där
Wetew said:men skall vi säga att vi möts i Metaservern klockan 18;00...
Alla som vill är med så länge de talar "skandinaviska". Eller så kan vem som helst vara med
jag känner verkligen för att spela ett "riktigt" multiplayer med en 6-7 spelare minst![]()
Skriv gärna om det är någon som kan var med, så jag slipper vara där helt ensam![]()
Krantz said:Jag är intresserad!
Synd att Paradox har koder för multiplayer nu mera, min bror kan inte vara med längre för då måste jag lägga ut 500 kronor ytterliggare.
Men Paradox kanske skulle kunna sälja koder lite billigare till de som köpt spelet?