• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Jag kan, men det ser ju inte så lovande ut.

Kommer det att bli något den här gången?

INte mig emot

hur gör vi med 1.2?

Kör vi ikväll?

Verkar som om det inte blir något ikväll så jag tar och stänger av den här apparaten nu... :(

Ledsen att jag inte rapporterade min frånvaro, men hade inte räknat med att vara borta 8-21 idag.

Sorry, var och kollade på farsans nya bil (och körde lite :p). Glömde helt och hållet av att det var Rome ikväll.

blir det nått på tisdag då?

Flooper X said:
blir det nått på tisdag då?
Jag har inget bokat vad jag vet. Spelade nån sist eller har vi bara kört en omgång?
Vi kanske borde starta om allt isåfall och spela med 1.2 istället för Silktraders mod.

Så vitt jag vet har vi bara kört ett år, en gång.
och självklart ska vi spela med Rome:Enhanced om vi startar om ;)

Last edited:
Flooper X said:
Så vitt jag vet har vi bara kört ett år, en gång.
och självklart ska vi spela med Rome:Enhanced om vi startar om ;)
Jag har inte spelat Rome på skitlänge nu... Har Silktrader släppt en uppdatering till den nya patchen också?

Wetew said:
Jag har inte spelat Rome på skitlänge nu... Har Silktrader släppt en uppdatering till den nya patchen också?
det vet jag faktiskt inte, men där finns ju andra förbättringar ;)

Flooper X said:
det vet jag faktiskt inte, men där finns ju andra förbättringar ;)
Men en patch måste ju anses vara bättre än en mindre mod? Efter att ha läst vilka förändringar som skett i den nya patchen så tycker jag att vi ska fortsätta/börja om med den nya patchen.

Edit: Nu fattade jag vad du menade med att spela Rome:Enhanced i din tidigare post :eek:o

Ingen som tycker nåt? :confused: Ska man tolka det som om att det inte blir nåt mer Rome:ande? :(