• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
POLEN! :D Woohoo!

Snugglie said:
Men det är jooooobbigt. :p Crusader Kings är så mycket trevligare och arkadaktigt.
Det är jobbigt, men det är värt det tio gånger om ;)

POLEN! :D Woohoo!
:D

Jag blev stormakt på min texas fil men lyckades inte behålla min position då ryssland blev Anarkoliberalt och lyckades gå om mig :(

Last edited:
Flooper X said:
Det är jobbigt, men det är värt det tio gånger om ;)

:D
Pah. Efter att jag skaffat Deus Vult, Napoleon's Ambition och In Nomine får jag väl se till att skaffa Ricky , då... :p

Snugglie said:
Pah. Efter att jag skaffat Deus Vult, Napoleon's Ambition och In Nomine får jag väl se till att skaffa Ricky , då... :p
SoA-1.png

Härlig AAR, jag hade tidigare missat den men nu fann jag denna lilla pärla! :)

Flooper X said:
Hmm, varje gång jag loadar buggar sig priset på Livestock och fastnar under flera månader på £999, vilket gör att jag tjänar drygt 3000 om dagen :wacko:

Jag spelade en omgång som Sverige med VIP idag, då hände detta mig. Jag hade 120.000 när detta korrigerades. Det knasiga var att ingen annan nation fick en massa pengar.. Jag skänkte dock bort en massa till behövande nationer. (Grekland fick 20.000)

Jävligt dum bugg... :/

Det hände dock inte igår när jag spelade som Danmark.

Van der Gent said:
Jag spelade en omgång som Sverige med VIP idag, då hände detta mig. Jag hade 120.000 när detta korrigerades. Det knasiga var att ingen annan nation fick en massa pengar.. Jag skänkte dock bort en massa till behövande nationer. (Grekland fick 20.000)

Jävligt dum bugg... :/

Det hände dock inte igår när jag spelade som Danmark.
Det är en kul bug! :D

Ahura Mazda said:
Det är en kul bug! :D

Man kan ju lika gärna skriva in fusket för pengar några gånger om man gillar sådant..

Det är Victora: An Empire under the Sun. Sen så spelar han en mod dessutom.

Mycket bra spel IMO.