Det är jobbigt, men det är värt det tio gånger omSnugglie said:Men det är jooooobbigt.Crusader Kings är så mycket trevligare och arkadaktigt.
POLEN!Woohoo!
Pah. Efter att jag skaffat Deus Vult, Napoleon's Ambition och In Nomine får jag väl se till att skaffa Ricky , då...Flooper X said:Det är jobbigt, men det är värt det tio gånger om
![]()
Snugglie said:Pah. Efter att jag skaffat Deus Vult, Napoleon's Ambition och In Nomine får jag väl se till att skaffa Ricky , då...![]()
Flooper X said:Hmm, varje gång jag loadar buggar sig priset på Livestock och fastnar under flera månader på £999, vilket gör att jag tjänar drygt 3000 om dagen :wacko:
Det är en kul bug!Van der Gent said:Jag spelade en omgång som Sverige med VIP idag, då hände detta mig. Jag hade 120.000 när detta korrigerades. Det knasiga var att ingen annan nation fick en massa pengar.. Jag skänkte dock bort en massa till behövande nationer. (Grekland fick 20.000)
Jävligt dum bugg... :/
Det hände dock inte igår när jag spelade som Danmark.
Ahura Mazda said:Det är en kul bug!![]()
Jag har aldrig haft den...Van der Gent said:Man kan ju lika gärna skriva in fusket för pengar några gånger om man gillar sådant..