• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

unmerged(90702)

Le Roi, la Loi, la Liberté!
2 Badges
Jan 9, 2008
285
0
  • Europa Universalis III
  • Europa Universalis: Rome
Någon suger på att starta en VIP kampanj?

Skulle kunna tänka mig, beror på tid osv. Plus att jag åker på semester ganska snart.

Vi behöver bara få ihop mer folk :)
Vilka mer har vicky? Typ flooper? Mr. G+G+G = G!!!!? Typ, nån annan?

Okej, vi e fyra stycken, förslag på tider?
Jag föreslår söndags kvällar.

Ja, självklart, ju fler destu bättre. :)
Nu e vi fem, och jag kan nog också spela typ varje tid. (Brist på annat :eek:o )

jag släger väl in mig då, förutsätter att det handlar om senaste VIP till rev?

VIP 0.2 med hotfix? Förresten, vore det inte bättre om vi spelar utan VIP? Med tanke att VIP har ganska många events, så kan det nog lagga rätt så mycket.

Last edited:
Jag kom just på att jag har råkat ta bort min genväg :eek:o
Vet någon hur man gör nu då?

Genvägen till Vip, och jag vet inte vilket kommando jag måste ge den nya genvägen jag ska skapa... Det jag behöver veta vad era/din genvägs mål är:
Tec ifrån eu:rom
"C:\Program\Paradox Interactive\Europa Universalis - Rome\Rome.exe"

Det är den koden jag råkade byta.
Förstår du?

Okej, efter en lång tids kämpande har jag i stort sett gett upp :(
Jag hade mina vip-filer i en separat mapp, för att om jag skulle villa spela vanilla. Och eftersom jag råkat ta bort min genväg så valde jag att flytta alla mina filer till huvudmappen (vickymappen). När jag gjorde det så blev det inte fint, jag tog alla mina filer och sparade över alla filer som fans där, något måste har blivit raderat *suck*, då spelet inte funkade i starten. Då kom jag fram till om jag flyttar alla mappar ut ur den stora mappen och ominstallerar, så kan jag ersätta alla raderade filer.Då avinstallerar jag spelet, och så flyttar jag varje liten jävla fil separat till huvudfilen, för att inget skulle blir "raderat"... När detta är gjort, så funkar det fortfarande inte... Då tänkte att jag att jag ska börja ifrån noll till 100%.
Jag raderar alla mina filer till vip och vanilla. Jag installerar spelet igen och försöker hitta VIP 0.1, fast det går inte och hitta, jag letar och letar och blir skitgalen på det här.
Sedan kommer jag på att det spelar ingen roll, då jag har tappat bort rev nånstans i urskogen (mitt förråd) och då ger jag upp hoppet totalt...

Nu vet ni hur min kväll har sett ut, om jag orkar så drar jag ut i förrådet och letar i morr'n.

jag e med fall vi kör VIP:R 0.2