• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Van der Gent said:
Det är absolut ingen här som har laddat ned och testat modden eller?
Jag får nog erkänna att jag inte testat den än :eek:o
Skyller på att jag faktiskt inte spelat många minuter HOI varken denna veckan eller förra pga jobb och pillande med div program till HOI.

Edit: 33st har dock laddat hem din mod VDG.

PackMan said:
Jag får nog erkänna att jag inte testat den än :eek:o
Skyller på att jag faktiskt inte spelat många minuter HOI varken denna veckan eller förra pga jobb och pillande med div program till HOI.

Edit: 33st har dock laddat hem din mod VDG.

Du är ursäktad, du hostar ju faktiskt modden! :D Och ja, jag ser att 33 laddat hem den. Det är kul! Några av dom borde ju vara svenskar(skandinaver) och därmed borde kunna kommentera häe i tråden. :/

300 nedladdningar. :cool:

Vill visa lite vad jag lekt med, jag kommer dock antagligen inte att göra ett helt färgset till Sverige, men möjligheten finns. Kanske till lovet.

generalersu5.jpg

Har arbetat lite idag, här är det jag gjort hittils:

exempelhr2.png

Så vad tycker ni era tysta j**lar? ;)

Van der Gent said:
Så vad tycker ni era tysta j**lar? ;)

Det ser mycke bra ut! Om du fortsätter såhär så kanske jag tom laddar ner det... :p

exempelea4.png

Jag har nästan färglagt alla. Men ja, efter det ska vissa göras om och alla ramar ska bytas ut. Men ja, feedback vore trevligt. :)

Otroligt snygg färgläggning. Hur gör du?

Dysken said:
Otroligt snygg färgläggning. Hur gör du?

Det finns enkla färläggnigsprogram tillgängliga på nätet. Enkelt att lära sig, enkelt att använda. Jag har ju även färglagt andra saker, t.ex:

result1iv6.jpg

Det är ganska roligt faktiskt. :)