• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
så gott som varje dag, helst framåt kvällskvisten (åtta-niotiden)
torsdagar kan jag endast på kvällen

theFreeman said:
åker från örebro någon gång och är hemma 17.30 tyvär :(
Då kör vi någon gång på helgen. Kanske lördag, beror på hur länge en annan mp omgång jag kör tar.

Robert Orange said:
När ungefär blir nästa försök till MP då? nu i helgen eller?

Läs threaden så märker du :mad:
Antagligen 17.30 på Söndag eller 16-17 på torsdag

Skaffar ett flashigt namn på en ny thread här för att locka mer spelare :D

Nej men vi måste komma igång snart. Är det någon som INTE kan på Onsdag 16.00-19.00 ( 19.30 )?
Min skoldag slutar 14.50 och träningen börjar 20.15 så jag är ledig mellan tiderna om inget dyker upp.

Hej...

Jag kunde spela på den där torsdagen - skulle gå online och berätta det 2 timmar innan spelomgången börja (kursarna var sega så jag hade tid att spela till 21:00).

Men datorn funka inte. Grafikkortet hade gått sönder under natten när jag sov... :mad:

Så nu efter specialbeställningen kommit fram från USA och allt är fixat och klart (även om de varna att min hårddisk håller på att braka sönder med :cool: ) så jag kommer kunna spela någon gång framöver.

Kanske kan vara med, fast det beror på när vi spelar.

Jag tror för övrigt jag kan hosta, men jag vet inte riktigt om det är en så bra hostning.

Skarion said:
Meh - glöm det där. Anmält mig för att testa att bli hypnotiserad av en proffessionell kille imorgon så kommer nog inte ha tid. :(

Det verkar ju ändå inte komma nånvart, så jag tror du kan bli hypnotiserad i lugn och ro i vilket fall som helst. :)

Skarion said:
Meh - glöm det där. Anmält mig för att testa att bli hypnotiserad av en proffessionell kille imorgon så kommer nog inte ha tid. :(

Hoppas killen hypnotisera dig till att vilja spela lite ;)

Synd att det aldrig blev något av detta :(

Har inte sett denna förrän nu. Finns det fortfarande intresse kan jag vara med. Om jag nu kan hitta skivan min. Värd kan jag vara, min uppkoppling klarade 10 pers med CK så EU borde fungera minst lika bra.

Absolut said:
Kanske kan vara med, fast det beror på när vi spelar.

Jag tror för övrigt jag kan hosta, men jag vet inte riktigt om det är en så bra hostning.

När kan du?

theFreeman said:
Tycker trådeen saknar

1 Flashigt namn

2 GM

3 bestämt tid

Disskussions thread vetu :p
Men som jag skrev tidigare, japp nytt namn

OM någon ser detta kan jag köra idag fram till 20 men annars spelar vi vilken dag?
Om alla kan komma överens ( :wacko: ) om någon tid så kan vi komma igång så att i startar någon gång. Är alla med på att samlas här tisdagar och torsdagar 17.30?

Vi har väl iallafall 7-8 intresserade av vad jag har sett