• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Ser kanonbra ut det här Absolut. Längtar redan tills nästa update.

Bra! :)

En liten fråga, varför gå centra när du satsar på att ta över världen? Är det inte bättre att ha kvar de-centralisation då?

cobjor said:
Bra! :)

En liten fråga, varför gå centra när du satsar på att ta över världen? Är det inte bättre att ha kvar de-centralisation då?

Jag blir så beroende av att ha vassaller, speciellt i början. All min MP/Support Limit kommer från England och Frankrike. Men du har en poäng, ska nog inte gå full Centra, men jag vill "göra mig fri" från mina vassaller och kunna annektera dem utan några avsevärda konsekvenser.

Högre techgrej? Vad menar du?

Om du menar mina techs så har jag anfallit alla grannar minst två gånger, och i alla fall England hade väldiga problem med rebeller ett tag, så det har stannat deras utveckling en aning.

Absolut said:
Högre techgrej? Vad menar du?

Om du menar mina techs så har jag anfallit alla grannar minst två gånger, och i alla fall England hade väldiga problem med rebeller ett tag, så det har stannat deras utveckling en aning.
Jag undrade hur det stod till med landtech bland dina grannar. Så som det såg ut på din screesnshot var det bara du som fått nya enheter.

Sling Shot said:
Jag undrade hur det stod till med landtech bland dina grannar. Så som det såg ut på din screesnshot var det bara du som fått nya enheter.

Ja, det var bara jag. Men som sagt, jag har nog bidragit till att mina grannar inte har så bra LT genom att attackera och vassalisera dem. :p

Bra jobbat. Gelre! :D
Spelade med dem en gång men tyckte att det blev långtråkigt efter ett tag...

Och jag måste bara säga att jag verkligen beundrar din Avatar Absolut. Den är läcker och simpel, alltså perfekt enligt mig. :p

Har faktist aldrig provat något land runt Nederländerna i EU2, måste nog göra det snart. Aja, jag längtar redan tills nästa update.

Wetew said:
Bra jobbat. Gelre! :D
Spelade med dem en gång men tyckte att det blev långtråkigt efter ett tag...

Du anar inte hur mycket roligare det blir när man gör en AAR. Har prövat Gelre förut men tröttnat efter några år. :p

Och jag måste bara säga att jag verkligen beundrar din Avatar Absolut. Den är läcker och simpel, alltså perfekt enligt mig. :p

Tack. :eek:o :)

Tycker motivet är rätt snyggt också. ;)

Jag gillar den med, det matchar ditt parti i rollspelet.
Bra AAR också! :)

Detta är absolut en bra AAR, som absolut borde uppdateras i stället för kallprat om din absoluta avatar som absolut är fin

Den är absolut inte fin... :p

Absolut synd :(

Wetew said:
Tack, tack. Du är för snäll. ;)

Absolut i behov av en uppdatering.