cobjor said:Bra!![]()
En liten fråga, varför gå centra när du satsar på att ta över världen? Är det inte bättre att ha kvar de-centralisation då?
Mr Me said:Ser absolut bra ut, du kommer absolut att fortsätta ditt absoluta korståg till absolutisk absolutism.
Jag undrade hur det stod till med landtech bland dina grannar. Så som det såg ut på din screesnshot var det bara du som fått nya enheter.Absolut said:Högre techgrej? Vad menar du?
Om du menar mina techs så har jag anfallit alla grannar minst två gånger, och i alla fall England hade väldiga problem med rebeller ett tag, så det har stannat deras utveckling en aning.
Sling Shot said:Jag undrade hur det stod till med landtech bland dina grannar. Så som det såg ut på din screesnshot var det bara du som fått nya enheter.
Wetew said:Bra jobbat. Gelre!
Spelade med dem en gång men tyckte att det blev långtråkigt efter ett tag...
Och jag måste bara säga att jag verkligen beundrar din Avatar Absolut. Den är läcker och simpel, alltså perfekt enligt mig.![]()
Tack, tack. Du är för snäll.Wetew said:Och jag måste bara säga att jag verkligen beundrar din Avatar Absolut. Den är läcker och simpel, alltså perfekt enligt mig.![]()