Jag tycker också du ska köpa det. Det är riktigt kul fram till 1880.
Jag tycker man kan påverkar POPsen rätt mycket med hur man har slidersen och vart man har national focus. Det som är lite drygt dock är att om man har gjort en förändring efter man låtit tiden gå ett tag så får man kolla POPsen så det verkligen har börjat promotas till det man vill.
Det är dock lite missvisande med national focus tycker jag, de borde kallat de regional focus istället samt att man borde har flera sådana. De gör ju dessutom ingenting ifall man t.ex. ska promota till capitalists, men det inte finns några som har alla sina luxury needs som kan promota.
Dock saknar jag inte att behöva handla varor manuellt för att promota en craftsman till clerks.
Folk underskattar Laisse Fair, mina bästa spel har varit när jag har haft Laisse Fair och inte slösat pengar på att subventionera förlusttyngda industrier.
Konrad:
Jag har inte testat din mod, men fixar den rebellproblemen efter 1880?
Jag minns när jag körde Prussien (utan mod) och anföll Ryssland och de hade bara 20000 man att försvara sig med alla andra provincer var ockuperade av rebeller.
:rofl:
Det jag saknar mest är att jag skulle vilja att där var mer events. Jag gillar så många events som möjligt, helst lika många som i Manga Mundii