• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Åh nej du jag är inte försvunnen, jag meddelade själv att jag ger upp (det var helt enkelt inte kul med alla vasallupproren), och att jag skippar AAR och uppladdning av sparfilen. Det är ändå vettigast om man har en spelare per kung.
Jag såg det nu... :eek:o

Jag ber om ursäkt för missförståndet.. :eek:o

Nu har jag suttit ned och funderat, och i min vishet så har jag kommit fram till att jag vill gärna vara med och spela :)

Har alla spel, fick G i svenska.

Nu bidde det så att också muffenboy blev frustrerad och tröttnadem så för att allt inte skulle stå och stampa på samma ställe så spelade jag klart omgången.

Nu är det 1184 iaf så nu kan Styrbiorn ta över om han vill.

Jag fortsätter gärna nu, finns väl ingen annan i kö? (åtminstone ingen som stått lika länge som jag)

Aargh, fick fatal error igårkväll och tydligen har autosave varit avstängt helt plötsligt :mad: Senaste saven är Gathenhielms
Ingen som känner för att köra vidare i mitt ställe? Jag är sjukligt omotiverad och kommer dessutom inte ha tid att spela mycket igen (förutom idag) förrän i helgen, söndag antagligen.

Har ingen gjort det till på söndag kan jag ta över då :)
Förhoppningsvis med stabilare dator den här gången ... :( (jag spelade fan till typ 1230-talet :mad:)

Dags att uppdatera första posten i båda trådarna? Ser ut som att spelet är dött när ingen update sker.
Ah jo, ska bara flytta på min flickvän..