• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Tack :)

H-vete XD Glömde helt! FÖRLÅT! Spela ni! Argh! Sorry :( Jag ska skära mig själv idag bara för detta :( :p

Kan vi tolka "Spela ni" som att Davis inte komemr spela vidare alls?

Jag kommer spela o då ingen verkar vilja det så kommer jag göra det NU!

Jag spelade. Blev attackerad av GH har en armé på 5000 dem har runt 800 000. Vet inte vad jag ska göra :(

Jag spelade. Blev attackerad av GH har en armé på 5000 dem har runt 800 000. Vet inte vad jag ska göra :(

GH var utrotade i saven jag gav dig?!? :confused:

Går detta någonstans davis?
Annars kanske någon annan ska ta över om detta inte ska dö?

Jag blev uppäten av Mongolerna. Och då man inte får loada för sådant så antar jag att aar'en dött? Ifall inte ngn annan vill ta över från andra savet?

Jag kan ta över från saven jag gav dig (var ju trots allt min kung egentligen, så vi kan säga att jag aldrig dumpade honom och så lever vi vidare, typ :p)

Fast det kan jag inte alls, för ajg har tenta upcoming :( Antar att en vecka hit eller dit inte är särskilt viktigt längre dock :p

Det lever!

Frågan är om det fortfarande finns intresse hos andra att fortsätta? Jag har i vart fall spelat vidare idag till Stepans död, glömde ta screens till en AAR men det enda jag gjorde under de ganska exakt tio år jag spelade var att stoppa vasaller från att bryta sig loss. Jag fick också upp stabiliteten från -3 till 0, vet inte vad det har för effekt. Hade dock kvar "realm duress" tills kungen dog :(

Sparfilen: http://www.box.net/shared/pb5fuga0rc

Landet just nu:
ScreenSave89.png

Den nya kungen:
ScreenSave90.png

Vid det laget kan jag ju i värsta fall ta över igen. Jag ger mig inte förrän detta konverterats en gång åtminstone!
(även om jag tar god tid på mig ;))

Laddar den nu! Skall göra detta nu!!!! xD