• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Me!!

Kan förresten säga att beroende på lite när kampanjen startar riskerar jag att missa en eller två sessions. Flyger till annan del av Sverige kommande söndag, där jag hoppas kunna låna min brors dator att spela på. :| Nästa söndag efter det flyger jag tillbaks hit och är därmed inte i min lägenhet förrens 18-19 på kvällen (kan garanterat spela direkt från att jag kommer innanför dörren dock).

Okej, Tror ni det räcker med Spelare nu eller vill Vi ha mer? :p

Regel jag kräver!

Ingen sow disscontent.:p

Föreslagna tider söndagar 18.00 till 22.00?

Last edited:
Låt mig oss rösta om spel tider tyckte tiderna i det stora nordiska kriget var väldigt bra någon som håller med?

Jag tycker också att det det var bra tider på det stora nordiska kriget. Det funkar nog bäst att spela på söndagar.

Detta håller jag med om, även om det kom lite ivägen för min traditionella söndagsmiddag är detta inte nödvändigtvis negativt :p

jag votar för 18:00-22:00; kan sträcka mig till 17:00-23:00
ska bli kul att spela, länge sen sist:D:D

Startar vi imorrn? Tror jag kan fixa spelbar dator tills dess, har tagit med mitt gamla GF6800 eller var det 7600-kort (får se hur det funkar med EU3), och ska installera i mina föräldrars moderna stationära med quad-core etc. men ej grafikkort. :p

Jag anser 18.00 är en bra tid.

Last edited:
Jag är ganska säker på att jag kan ikväll.