Nästan så jag ska ge HOI3 en andra chans när du släpper din mod.![]()
När kommer en eventuell beta ut?
Nu är det inte långt kvar till beta...
Håller just nu på med balansering av teknologierna (ett himla diagramritande och jämförande).
Nya arbetsnamnet är "I kronans tjänst".
![]()
Schysst! Ser fram emot det.
Detta ser riktigt bra ut! Ser fram emot att få spela denna mod!![]()
Jag har till och med väntat med att köpa HOI:III tills du släpper din modKul att det finns intresse!
Fy vad bra det ser ut! Längtar efter att testa det
En fråga bara, skulle det inte vara trevligt att göra denna mod i samband med DD ICE mod? De har ju redan en otroligt bra grund för spelet och de vill gärna ha folk som gör saker för specifika länder.
Ser bra ut. Några småsaker dock, den mycket härliga bilden på en kavallerist med pansarnäve är kanske lite oppasande för infanteri och färgen på uniform m/23 är inte riktigt rätt. På färgbilden av granatkastare med två man ser man den "rätta" färgen, uniform m/37 och m/23 var nämligen gjorda av samma tyg. Småsaker som sagt.![]()
M/39 menar du? M/23 baserade jag på den här bilden: http://www.digitaltmuseum.se/things/thing/S-AM/AM.015722/image/57876.
Hur vet du att det är en kavallerist? Jag tror att bilden är tagen på infanteriskjutskolan.
Förövrigt har jag bestämt mig för att släppa en alphaversion till Semper Fi (f patchen) nu på tisdag (observera att mycket fortfarande behöver göras, särskilt med events). Det bästa med detta är att jag då kan få feedback och hjälp att hitta buggar o.s.v. Dessutom med en så kunnig historiker som Vdg här borde ju inte events vara några problem. Framförallt skulle jag vara mycket tacksam om någon har lust att hjälpa till med färgläggningen av officerarna som i dagsläget är ca 30% klart.
Jag kan färglägga 10 ledarbilder till på tisdag. Antagligen några fler, men jag vågar bara lova 10.