Men hade du inte en annan mod som var klar? Hur gjorde du med den?Krantz said:tja de vet jag inte.
Men jag vet att EU2 är mycket lättare att modda!
Men hade du inte en annan mod som var klar? Hur gjorde du med den?Krantz said:tja de vet jag inte.
Men jag vet att EU2 är mycket lättare att modda!
Motherwar said::rofl:
Gratulerar till att du varit i Sveriges framtida huvudstadKrantz said:he he vad skrattar du åt då!
Nja den andra modden funkar ju tack vare att jag suttit och letat buggar i Eu3 tillsammans med de andra i tre veckor, som började modda precis när spelet kommit ut.
Men nja jag börjar tröttna på fler buggar.
*Så fort man ändrar något litet så går allt åt skogen!
ps, Varit i Göteborg under påsken!
Tayya said:EU3 har ett bättre system vad jag vet, särskilt för moddning. Så EU3 föredras starkt.
Pröva allt för att fixa kartan. Ändra varje liten rad, varje bokstav, men låt det funka.
Pandemonium said:Vad är det du ändrar i localisationmappen? Jag har inte haft några problem med den. Har du en modern version av Exel? Det kan vara nödvändigt.
Motherwar said:Då klubbar vi det!!![]()
nu måste bara någon göra en karta så vi har nåt att jobba vidare på!
Flooper X said:vilket härligt beröm av Krantz insatser![]()
Flooper X said:krantz, blev din EU2 mod (scandinavia universalis) klar? i så fall, kan man ladda ner den?
jag kommer ihåg att jag tjoade in på den for länge sen, och den verkade ju bra
Krantz said:hmm, nja den är nog raderad tyvär
Men det finns nog några filer kvar på olika platser i min dator och Deallus har nog några filer också