SKANDINAVISKA!!!! not english! el e Johan en utlänning?
Teknisk assistent
Vi letar efter en tekniskt kunnig, datorspels intresserad med god social kompetens för att utföra flertalet uppgifter inom vårt företag. Bland annat att bistå både förläggarna samt utvecklingen av våra produkter. Platsen är en heltidstjänst vid vårt kontor i Stockholm med start i augusti 2009.
Skrivande og talande Engelska är ett måste, att kunna östskandinaviska är en fördel.
Arbetsuppgifter:
Kundtjänst
Du skall hantera alla inkommande mail som kommer till
support@paradoxplaza.com, samt besvara kunders spörsmål. Men även stötta administratörerna på Paradoxs forum.
Kvalifikationer
Serviceminded, social, ett genuint spelintresse.
IT-Ansvarig
Ansvar för kontorets samlade IT-struktur, däribland AD, DNS, DHCP, Antivirus, Backup, Source-control servers, nätvärk, forum, osv. Du skall dessutom kunna hjälpa medarbetare med support på vanlig kontorsprogramvara.
Kvalifikationer
God IT-kunskap inom de områdena, ett starkt intresse för IT-administration, tidigare erfarenhet inom support, helpdesk och installation av Windows system är önskvärd.
Community samordnare
Hålla kontakten med administratörer och moderatorer, och stödja de i deras arbete. Ha kontakt med våra kunder på forumet och svara på deras frågor samt ge dem råd och service. Se till så att förläggarna och utvecklarna får reda på vad kundbasen tycker och tänker.
Kvalifikationer
Organisatoriskt välordnad, alltid lugn i stressade situationer, samt alltid vet att kunden har rätt även om de har fel.
Avdelnings samordnare
Att koordinera arbete mellan översättare och utvecklare. Implementera och testa vissa språkversioner i olika spel.
Kvalifikationer
Erfarenhet av administrering i kontorsdokument och skicklighet i koordinering.
Installationsskapare
Skapa nya installationsprogram för spel och patchar. Skapa installerbara körfiler med olika innehåll.
Kvalifikationer
Grundläggande programmeringserfarenhet är ett måste, arbete med Installshield är en fördel.
Bereda patchar
Ordna fel i programvaror. Skapa patchar till programvara, för att förlänga deras livslängd.
Kvalifikationer
Någon erfarenhet av C++ , att ha arbetat i Visual C/C++ är ett plus. Ett intresse i programmering är eftersträvansvärt.
Skicka din ansökan till
work_for_paradox@paradoxplaza.com
Gjort mitt bästa för att se till att du kan förstå det. Du får ursäkta att större delen är på östskandinaviska, jag försökte skriva på så mycket skandinaviska jag lärt mig på detta forumet. Men se så sök nu i alla fall.