Jag kan inte idag, har en inlämningsuppgift i skolan.The barris said:Den här vecka e det ingen luf, så jag kan spela då.
Fast idag går också bra för mig, fast var det inte nån som inte kunde?
Låter bra. Skriver in det i min almenacka nu (jag börjar bli gammal och gaggig)Flooper X said:Men då börjar vi imorrn klockan åtta då då, perfa
äe, har det gått så långtWetew said:Låter bra. Skriver in det i min almenacka nu (jag börjar bli gammal och gaggig)
Ja... Mest beror det säkert på att jag har för mycket saker i mitt huvud i nuläget. Därför är en almanacka oundvikligFlooper X said:äe, har det gått så långt![]()
Kolla så att dina inställningar är korrekta. Ifall din dator är som min (dålig) så dra ner på multisampling och ta bort träden. Utöver det vet jag inte specielt mycket mer, se till att din checksum är korrekt.Eärendil said:Är det något jag behöver fixa/tänka på inför ikväll? Har aldrig spelat MP med något av Paradox spel förut.
Bra... jag skrev in dig som det sålänge...Flooper X said:jag kanske kan hosta, mitt internet har dock varit lite busigt på sistonde, så det kan hända att det ite går.
Tills vidare kna jag kalla mig host dock, då min dator definitivt är bra nog för att klara det, och så länge bandbredden är fri (dvs. så länge min brorsa håller sig på jobbet) borde det funka
Wetew said:Kolla så att dina inställningar är korrekta. Ifall din dator är som min (dålig) så dra ner på multisampling och ta bort träden. Utöver det vet jag inte specielt mycket mer, se till att din checksum är korrekt.
Vem kommer hosta?
Starta spelet och där man väljer SP, Mp, options osv. så står det längst ner i vänstra hörnet (fyra siffror)Eärendil said:Min dator är rätt hyfsad så det går nog bra. Hur kollar jag checksum?
Vilket land då?Flisberg said:Jag är på, har spelat spelet en HEL TIMME!!![]()