• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Jag kommer inte in, den säger att jag inte har samma version.

Min dator jävlas som fasen... testar en gång till, med direkt IP... Vilken adress?

Flooper X said:
min IP: 85.228.214.155

vi spelar på metaservern

^

Barris, är du där?

Vad fan, jag drabbades av en CTD och kan ej återgå till spelet!

Eärendil said:
Vad fan, jag drabbades av en CTD och kan ej återgå till spelet!
Vi stängde av...

illa, vi slutade spela för dagen

Haha, snyggt jobbat.

Gathenhielm said:
Vi slutade.

Jag fick kål på Floppers kung iaf. :D
Och jag fick kål på Flisbergs :p

när du inte har en sån jevla kaxig 9-finessekung kommer jag att hämnas på riktigt,men tills dess är det tillfredställelse nog :p

Ganska okej omgång. Nästa gång får vi köra lite snabbare bara.

Alla kan skriva RP om det vill...

För mig så tyckte jag det gick lagom snabbt, men jag antar att det kanske var ganska tråkigt för er som inte var i krig.

En sak som var riktigt irriterande var att jag inte kunde dela upp min flotta i mindre! Varje gång jag klickade på create new unit så dök ett fönster upp och försvann direkt innan jag hann klicka på något. 2 gånger av kanske 30 försök fungerade det...

Men ni skulle sett mina generaler i första rundan, två stycken med 9 martial, och en av dem med +10% battle event och en med envelop. Synd att jag inte fick lika bra tills nästa rundan.

Kör vi om från scratch nästa gång?

jag håller med om att det inte gick för långsamt för mig, jag var dessutom rädd för att det skulle bli OOS igen.

Dock kanskePuntus skulle ha dödat lite färre av mina generaler om de tgått snabbare, så jag har inget emot högre tempo nästa gång :p

Så här såg det ut i Damascus för mig i första omgången:

damascus.jpg

ahh, bfett

EDIT: ska ingen annan försöka toppa min eminenta AAR? ;)