^ Det beror på vad du modifierat. Är det bara grafik/ljud och scenariomoddar borde det vara okej, men är det någonting som modifierat spelreglerna (dvs. filerna i underkatalogen 'db') måste du installera om.
Laddar ned det från GG atm!
^ Det beror på vad du modifierat. Är det bara grafik/ljud och scenariomoddar borde det vara okej, men är det någonting som modifierat spelreglerna (dvs. filerna i underkatalogen 'db') måste du installera om.
Var hans farmor en arabisk katolik?...som var hans farmor(eller gifte han sig med en till äldre kvinna?)
Tar du över den här rundan då? Det är väl du eller flooper.Installerat patchat o klart!
Skall bli intressant att testa originalet igenHar inte kört det omoddat sedan.... Jadu, länge xD
Principialities (Hertigdömen) kan i regel inte göra andra hertigdömen till sina vassaller. Ibland verkar det dock inträffa i spelet.
Tar du över den här rundan då? Det är väl du eller flooper.
Det verkar inte som det, så kör på.JAg kommer hem imorgon. DÅ kan jag spela. Dock save länk? Eller kmr ngn spela före mig?
Rätt inställning.Jag skulle vara intresserad av att delta. Faktum att jag inte är så erfaren med CK föreslår jag att ni ser som ett plus, då jag kan representera mindre framgångsrika regenter.
Det verkar inte som det, så kör på.
Inga regler va? (Utan att inte fuska såklart) Asså jag får ta över och ge bort hur mycket jag vill? (Inte för att man brukar ge bort saker xD)