• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
^ Det beror på vad du modifierat. Är det bara grafik/ljud och scenariomoddar borde det vara okej, men är det någonting som modifierat spelreglerna (dvs. filerna i underkatalogen 'db') måste du installera om.

:( Kan ju visserligen installera om det. :)

Laddar ned det från GG atm!

Installerat patchat o klart!

Skall bli intressant att testa originalet igen :D Har inte kört det omoddat sedan.... Jadu, länge xD

Installerat patchat o klart!

Skall bli intressant att testa originalet igen :D Har inte kört det omoddat sedan.... Jadu, länge xD
Tar du över den här rundan då? Det är väl du eller flooper.

Principialities (Hertigdömen) kan i regel inte göra andra hertigdömen till sina vassaller. Ibland verkar det dock inträffa i spelet.

Det kan möjligen inträffa då hårdkodade kungadömen definieras som hertigdömen i scenariofilerna. Minsk, en av Novgorod-Severskij (finns två tags) och nån av Murom/Rjanzan är några av dessa.

Jag verkar inte hitta nån överbliven tid till detta dock :(

Last edited:
Tar du över den här rundan då? Det är väl du eller flooper.

JAg kommer hem imorgon. DÅ kan jag spela. Dock save länk? Eller kmr ngn spela före mig?

Jag skulle vara intresserad av att delta. Faktum att jag inte är så erfaren med CK föreslår jag att ni ser som ett plus, då jag kan representera mindre framgångsrika regenter.

Jag skulle vara intresserad av att delta. Faktum att jag inte är så erfaren med CK föreslår jag att ni ser som ett plus, då jag kan representera mindre framgångsrika regenter.
Rätt inställning. :p

Asså.... Detta kommer inte sluta bra ser jag nu xD Hahahaha

Inga regler va? (Utan att inte fuska såklart :) ) Asså jag får ta över och ge bort hur mycket jag vill? (Inte för att man brukar ge bort saker xD)

Inga regler va? (Utan att inte fuska såklart :) ) Asså jag får ta över och ge bort hur mycket jag vill? (Inte för att man brukar ge bort saker xD)

Det hoppas jag inte :p
Jag ändrade lagar och gav bort hälften av alla hertigtitlarna när jag spelade :p

Aha, Ok har inte rört lagarna så :)

Ni kommer bli glada när ni sett vad jag gjort :D Jag vill inte dö! :(