• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Javisst :)

Det är nu 1178, min kung lever ännu och det gör även vasallernas okuvliga hat mot hans styre. Riket har varit i konstant inbördeskrig ända sedan hans far dog. Jag vet inte om jag orkar med att konstant hålla på och kriga mot samma vasaller om och om igen. Avsätter jag de upproriska (ALLA!) vasaller som kuvas så blir det bara värre, för mitt rykte vägrar att repa sig hur snäll jag än är. Någon som vill ta över resten av min kungs levnadsår? Jag kan försöka att klämma ihop någon sorts kort AAR av det jag redan har kört. Riket har växt en liten bit i öst, med erövringar större delen av Krim och några provinser i dagens Rumänska Svartahavskust, flera provinser har koverterats till den Ortodoxa tron. Pomerelia gjorde jag mig av med efter ett uppror, i hopp om att bli lite mindre impopulär, för övrigt så är riket intakt.

Last edited:
Då jag spela senast bör ngn annan ta över men ifall ingen annan vill tar jag gärna över :)

Då jag spela senast bör ngn annan ta över men ifall ingen annan vill tar jag gärna över :)

Nja vet du vad? Jag skippar även AAR på det jag har gjort hittills, så kan någon köra direkt från din omgång. Det gick ju ändå inte så bra för mig egentligen. Det är lite för svårt för mig just nu, om jag inte lägger ifrån mig en massa områden för att förbättra mitt rykte.

Lägg upp en AAR och länka till sparfilen så (eller maila den till någon som kan länka den) löser det sig nog. :)

Davis, jag ser väl helst att man åtminstone har två spelare (gärna fler) emellan sina omgångar.

Tycker det blir bättre ifall ngn kör från mitt.

Davis, jag ser väl helst att man åtminstone har två spelare (gärna fler) emellan sina omgångar

Håller med där.

Jag kan spela lite :)

Jag har CK men inte Deus Veult, är det värt att köpa? :p jag är inne i ett "spela paradoxspel" period och har precis börjat lira Victoria + rev..

Men jag fastnade aldrig för CK...

Jag har CK men inte Deus Veult, är det värt att köpa? :p jag är inne i ett "spela paradoxspel" period och har precis börjat lira Victoria + rev..

Men jag fastnade aldrig för CK...

Det är definitivt värt det. Jag har fastnat i en CK period atm :p :)

Hur är det med saven nu då? ska jag ta davis save eller kommer Samilou lägga upp den 'senaste'?

Eftersom Samilou är "försvunnen" så får flooper eller någon annan gärna fortsätta på Davis sparfil.

Edit: muffenboy spelar nu.

Åh nej du jag är inte försvunnen, jag meddelade själv att jag ger upp (det var helt enkelt inte kul med alla vasallupproren), och att jag skippar AAR och uppladdning av sparfilen. Det är ändå vettigast om man har en spelare per kung.