• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Chaingun said:
Aha trodde Patrik = Krantz av nån outskådlig anledning...
Hahaha.... jag antar att han redan är inne då.... :eek: :eek:o

Kommer själv inte kunna vara med.... skall lira lite tennis nu.

Faaan har internetproblem ikväll. Blev disconnected. Borde inte köra vidare ikväll, samma sak kan hända igen.

Trots detta: Väldig snygg karta. Ska bli kul att köra en hel kampanj (internet brukar vara stabilt för mig).

Nu har jag köpt ny datormus. Trådlös och ir (tror jag det kallas). Dessutom från Microsoft och kostade fruktansvärt mycket :D

Infraröd = optisk mus. :) Bra investering (möss med kulor = strul), förutsatt att Microsoft har förbättrat sina möss sedan jag svor att aldrig mer köpa dem för många år sedan. :D

En mus är mycket personlig, det gäller att skaffa en man verkligen gillar och hålla i den hårt (eh försöker inte låta pervers :eek: ).

Chaingun said:
Infraröd = optisk mus. :) Bra investering (möss med kulor = strul), förutsatt att Microsoft har förbättrat sina möss sedan jag svor att aldrig mer köpa dem för många år sedan. :D

En mus är mycket personlig, det gäller att skaffa en man verkligen gillar och hålla i den hårt (eh försöker inte låta pervers :eek: ).
Här är min nya älskling
ps_M-wNoteLaser6k.jpg

Hoppas vi får många underbara timmar tillsammans :D

Jag kan hjälpa till om jag inte överväldigas av mina GRT requests :p

Jag har ju ett annat forum att sköta också, som jorian gillar att requesta i :rofl:

Hmm, börjar närma sig början på nästa termin. Är inte säker på om jag kommer kunna spela i kampanjen (var tänkt att vara en sommarkampanj). Vi får se längre fram.

Trevligt... det ser jag framm emot, trots att jag inte varit med på något mp ännu med denna modden :D

Wetew said:
Här är min nya älskling
ps_M-wNoteLaser6k.jpg

Hoppas vi får många underbara timmar tillsammans :D

Jag önskar dig lycka till, men jag tror inte att M$ möss håller så länge ;)
(skämt)

Hur går det med modden? :)

Mr. G said:
Jag önskar dig lycka till, men jag tror inte att M$ möss håller så länge ;)
(skämt)

Hur går det med modden? :)
Den håller nog längre än så ;) Men för att besvara din fråga gick jag till sida ett. Var själv inte så säker. Men om du går dit så ser du mägnden av arbete som Krantz lagt ner. Fantastiskt gjort! Väldigt ambitiöst faktiskt...

Tack Wetew, bra gjort Kranz! :)

Kran said:
Det tyska "t".et glömde du :(

och jag tackar för uppmärksamheten.
Det är många timmar bakom denna mod

Ok då.
Tack så mycket Kran :D