• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Antagligen imorgon.

Min lilla AAR är skriven, tyvärr hade jag inte screenshot :(
Flooper, kan inte du lägga fram save-filen så att alla kan ladda hem den?

Min data krashade :( Och jag får inte igång den :( :( :( :(
Jag sitter på en 02:a

(Synd om mig)

Sådär, nu är min AAR också postad. Vad tycker ni om min egengjorda Fog of War? Själv är jag riktigt nöjd.

Eärendil said:
Sådär, nu är min AAR också postad. Vad tycker ni om min egengjorda Fog of War? Själv är jag riktigt nöjd.
Väldigt bra, den lyckades till och med dölja provinserna som jag ockuperar! ;)

Hehe, det är bara för att jag inte tog någon bra screenshot under spelet, så jag startade upp ett sp spel och tog ett därifrån.

Nån som har lust att spendera nån timma eller så på ett mp-spel? Behöver inte vara Eu:Rome, mendet kan vara skoj. Vi kan till och med testa ifall det går att köra coop.

Wetew said:
Nån som har lust att spendera nån timma eller så på ett mp-spel? Behöver inte vara Eu:Rome, mendet kan vara skoj. Vi kan till och med testa ifall det går att köra coop.
jag bangar inte.

Öh, jag kom just på att jag har ett litet problem. Om vi ska köra tisdag och torsdag nu nästa vecka så kan jag inte vara med någon av gångerna. På tisdag sitter jag på ett tåg till Lund vid den tiden och på torsdag kommer jag antagligen spendera tiden med min familj. Kan någon subba för mig eller hur gör vi?

Valborg är en dålig vecka för MP :(

Wetew said:
Min data i fortfarande paj. :(

Vi kan möjligtvis inte ändra så att vi kör nästa omgång imorgon måndag, samma tid 20-22?

Eärendil said:
Vi kan möjligtvis inte ändra så att vi kör nästa omgång imorgon måndag, samma tid 20-22?
Jag kan inte tyvärr, är redan uppskriven på ett annat mp då :(

Om det blir något spel så kan jag inte vara med idag.

Eärendil said:
Om det blir något spel så kan jag inte vara med idag.
ääh, varför inte?

Någon som vill subba då?

Som jag sa tidigare så sitter jag på ett tåg vid den tiden.

En hade väl gått. Men två kanske är för många. Har nån nåt förslag?

ahh, vi får väl ta och skjuta upp det då, eller?