• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Ja det gör vi. Ska vi försöka på torsdag eller är det folk som ska göra nåt på 1.a Maj?

Jag kan inte.

På tisdag är det ingen helg eller nåt sånt. Därför kör vi vidare. De som missade första gången (the Barris) kan fortfarande vara med. Själv ser jag detta mp:t som ett lek-och-lära spel och det viktigaste är kanske inte att man måste spela med en stor nation, utan bara att vi fyller upp de stora innan vi fyller de små länderna.

Jag kan på tisdag och torsdag om inte något oväntat händer. Och bra att ni inte spelade utan mig i veckan :p.

Nu funkar min data igen, så nu kan jag vara med igen.
Har jag fått ett nytt land eller?

The barris said:
Nu funkar min data igen, så nu kan jag vara med igen.
Har jag fått ett nytt land eller?
Vi får se vilka det är som kommer imorgon kväll. Enligt mig är det bäst att vi i varje omgång fyller de stora nationerna först, därefter de mindre.

Jag kommer till 99% säkerhet vara där.

Det är jäkligt synd att det är sånt fint väder. Fotboll ikväll hade inte varit fel, men jag kommer väl antagligen vara här istället :(

Har precis varit ute och sprungit så jag har fått min del av det fina vädret. Hur många blir vi dag då och kör vi om en timme?

Ingen annan som är på?

Har varit ute och spelat fotboll tills nu. Men kan faktiskt vara ärlig och säga att jag inte känner för det så mycket. Men ni som vill ska spela vidare tycker jag :p

Kanske bäst att ställa in idag och satsa på torsdag istället?

ähh, det är enjävla massa just nu.
Vi får se om jag klarar mig in på torsdag, efter fredag är det iaf. home-free

Måste skriva ett arbete tills på måndag, samt att jag har prov på onsdag i samma kurs så jag kommer inte kunna spela nåt mp den närmaste tiden...